iheartgillian:

YouTube Video: GA Reads Katharine Hepburn’s Letter To Spencer Tracy #LettersLive

Uploaded on Feb 18, 2014 Gillian Anderson reads Katharine Hepburn’s letter to Spencer Tracy, written c.1985.

(via gingerrogerss)


#Good God that hurts   #so raw so real so intimate  

Some days you just wanna scream FUCK REGULATIONS. Today is one of these days.


#I shouldn't have played that 2048 sam&jack edition for so long   #cause now i'm all FUCK REGULATIONS AND JUST FUCK ALREADY   #also this kinda looks a bit unfinished so i might go back to it but not today cause i'm tired   #stargate sg1   #samantha carter   #jack o'neill   #did this  

magnus-song:

becauseherface:

Wait what. ..Robin’s bought the rights to Sanctuary? ? *shrieks*

ETA: From someone on Twitter (sorry I can’t link it but sounds legit) think maybe it was mentioned at a con panel.

OMG so excited right now. I hope this means we might get a movie or mini-series. Would be amazingggg. I so hope this is true arghhh

#omgomg   #more Sactuary?   #weeeeeee!  

2048: Jack & Sam Edition

passingshrewdly:

Guys!!! I made a thing!!

I don’t know if any of you play 2048, but I saw people posting customized versions of the game so I figured, why not?

Here’s the Sam & Jack version, have fun playing :DD

I’m thinking about making a main characters version and maybe a System Lords version too~~~


#I will never finish this i get distracted with all the kissing!   #but all the kissing is good  

Shit Carter says

(Source: iblamethenubbins, via samfan13)


#i may have already reblogged this but it's my blog so pffffff  

ladyarlawyn:

multifandom challenge  (5/20) shows  stargate sg-1

(via zooeyrush)


#love these color pic thingies   #stargate sg1  

What I love about Farscape.

thedragonofwhi:

Start of Series: rag tag bunch of idiots on the run in a stolen ship in a region of space they know nothing about. Can’t work together, don’t trust each other, and it’s a wonder they haven’t shot each other. 

End of Series: A family of Infamous warriors and Interstellar superpower who can end wars and put whole Empires in their place. All from their peaceful spaceship that has no weapons. 

(via zooeyrush)


#All this and Aeryn Sun   #Farscape  

(Source: needya-scully, via zooeyrush)


#she was so ill and they were all blaming her for doing hard things like fuck off people!   #she's made her choices and she is sick so how about a little support?   #come here Scullay i will hold you  

#gotta love all the talking with the hands   #so expressive   #^^  

evilregaltwin:

Amanda Tapping and Robin Dunne
Oz Comic Con Adelaide. Saturday Panel.

(via stargatery)


#someone tell me there's a video